DOCUMENTE NECESARE OBTINERII AUTORIZATIEI DE FUNCTIONARE SI PROFIL DE ACTIVITATE
A AUTORIZATIEI DE AMPLASARE SI PROFIL DE ACTIVITATE
1.CERERE DECLARATIE CE SE GASESTE LA COMPARTIMENTUL FINANCIAR -CONTABIL;
2.CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI;
3.DOVADA DETINERII LEGALE A SPATIULUI (ACT PROPRIETATE,CONTRACT DE INCHIRIERE,SUBINCHIRIERE,ASOCIERE,LOCATIE,LEASING,ETC)
4.CERTFICAT FISCAL EKIS DE COMPARTIMENTUL TAXE SI IMPOZITE LOCALE;
5.ALTE DOCUMENTE PENTRU ACTIVITATI SPECIALE;
6.IN CAZUL REINNOIRII AUTORIZATIEI VA FI DEPUSA IN ORIGINAL AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE EXPIRATA;
7.COPII DE PE DOCUMENTELE CARE DOVEDESC PREGATIREA PROFESIONALA SAU DUPA CAZ EXPERIENTA PROFESIONALA PENTRU DESFASURAREA ACTIVITATII PENTRU CARE SE SOLICITA AUTORIZAREA;
8.DOSAR PLIC.
CEREREA IMPREUNA CU TOATE DOCUMENTELE VOR FI INREGISTRATE LA REGISTRATURA INSTITUTIEI.
AUTORIZATIA ESTE VALABILA 12 LUNI DE LA DATA INREGISTRARII!
ORICE MODIFICARE ASUPRA ACTELOR TREBUIE COMUNICATA NUMAIDECAT!